Alternativ Trading Prenumerationstjänst


Options Trading Scams. Option Prenumerationstjänster att undvika. Även om det är frestande att lista specifika alternativ prenumerationstjänster som jag tror är handelssvindel, har jag valt istället för att ge en checklista över vad som ska undvikas när man överväger att prenumerera på en tjänst som håller mig borta Juridiskt hett vatten och gör det möjligt för dig att tillämpa kriterierna nedan för varje handelsservice du överväger att använda. Traderingsbedrägerier är en subjektiv term ändå Valmöjlighetstjänster måste inte engagera sig i faktisk bedrägerier för mig klassificera dem som bluffar De måste bara ha Kapacitet eller sannolikhet att förlora sina abonnenter mycket pengar. Hämta de 3 viktiga frågorna som jag frågar om en giltig alternativ handelstjänst. Tänk på att checklistan nedan är den inverse motsvarigheten. Det finns 6 varningsskyltar som en handelstjänst är mest sannolikt En handelssvindel. 1 - Skälen är för bra för att vara sant. Det är ett gammalt ordspråk, men en pålitlig - om det låter för bra för att vara sant, är det förmodligen om en tjänst hävdar att de vanligtvis bara föreslår eller innebär att man undviker sin egen lagliga Varmt vatten att du kan ta en liten summa som 1000 och göra den till 100 000 eller bättre än, en automatiserad ström av månatlig inkomst som gör det möjligt för dig att sluta jobba och bo nära en varm vattenkälla, chansen är att det handlar om bluff. 2 - Något omnämnande av hemliga strategier eller referenser till strategier som professionella handlare eller mäklare inte vill att du ska veta om. Det finns inga hemliga strategier eller alternativ handelshemligheter, även om det kan finnas strategier du inte känner till och de stora dåliga yrkesverksamma De verkligen Kunde inte bryr mig mindre vilka strategier du använder. Som jag sagt på andra ställen på denna sida är handel alternativ i huvudsak handel med risk. Vissa strategier är mer komplicerade än andra och vissa kan ha en mer tilltalande riskbelöningsprofil baserad på din egen handelsinvestering Personlighet men förstår denna gemensamma nämnare ju högre avkastningen du söker desto större risk kommer du att behöva ta för att uppnå den. Jag tror att det är möjligt att göra 100 per år i mitt bästa år, min avkastning var 61 92 Om du är villig att riskera hela din portfölj, kan du teoretiskt göra mycket mer än 100 per år Men vad tror du oddsen kommer att vara att du kommer att ha något kvar att handla med th på 5-10 år. 3 - Långsamma samtal eller långa sändningar only. Beware någon alternativ handelstjänst som tillhandahåller på plats eller via e-post en lista över samtal eller satser för att du bara ska köpa och vänta bara på att de ska dubbla eller tredubbla i värde. Det kan vara enkla affärer att Plats, och du kan ibland träffa en av parken för en stor trippelsiffrig vinst, men du kommer att slå ut mycket mer och slår ut på optionsmarknaden betyder mer än att bara gå tillbaka till dugout och vänta på din Nästa på bat - det betyder att man förlorar en stor summa pengar. Låt mig uttrycka det tydligare att betala någon för att ge dig en lista över samtal eller köp att köpa är för mig detsamma som att betala någon för att ge dig en lista över lotteri siffror att spela. I allmänhet kan du bara köpa långa samtal eller sätta som en del av en rutinmässig handelsstrategi. Det kan vara en plats för strategin i speciella situationer där du har hög grad av säkerhet att ett lager kommer att göra en Stor rörelse på kort sikt och så länge som den här utsikten inte är redo att prissätta alternativen, även om det finns några möjliga bättre strategier där också, som strängle eller strängen. Men förutsättningen för detta tillvägagångssätt - att du kan tätt begränsa dina förluster samtidigt som dina stora vinnare hamnar stora vinster som kommer mer än att kompensera dina förluster - är extremt svårt att dra av. En tjänst som främjar denna idé, enligt min mening, är bara ute för att fånga dig i en månad eller två tills du vet att ett krympande mäklarkonto normalt har den effekten på människor. 4 - Webbplatser eller kampanjemails som bara listar en prenumerationsservice s senaste vinnare. Det är inte så att jag ifrågasätter giltigheten för en tjänst s vinnande affärer Trots allt kan handelsalternativ resultera i enastående vinster på en procentuell basis. Men mina handelsbedrägerier Radar lyser verkligen upp när jag får en e-postlista med fem eller fler senaste affärer där jag kunde ha tjänat enorma dubbel - och trefemsiffriga avkastningar på bara några dagar eller veckor. Vad jag skulle hitta oerhört mer värdefullt är vad det e-postmeddelandet alltid inte innehåller - En lista över tjänsten s senaste förlorare Och jag kan garantera dig, den listan skulle vara mycket mer intressant och mycket längre än vinnarlistan. 5 - Brist på insyn. En alternativ handelstjänst som inte handlar om bedrägeri kommer att ge någon form av insyn i resultat eller tillgång till servicearbetet. Transparens behöver inte alltid innebära verifierbar prestanda och spårningsregister. Tillsammans ger vissa alternativtjänster inte T tillhandahåller aktuella val eller handelsrekommendationer Vissa tjänster tillhandahåller helt enkelt verktyg som är utformade och marknadsförda för att göra dig till en bättre näringsidkare. Så öppenhet kan innebära andra kriterier, till exempel hur mycket extra utbildningsinnehåll, resurser, nyhetsbrev, blogginlägg etc. gör tjänsten annars . Du kan lära dig mycket om onlinetjänster eller webbplatser eller organisationer och hur seriöst och legitimt de är genom att utvärdera kvantiteten och kvaliteten på de gratis material som de tillhandahåller. 6 - Wanted Lazy Investors. Trading bedrägerier är berömda för att erbjuda ut ur denna värld återvänder för ganska mycket ingen ansträngning från din sida Nu har jag aldrig varit en fan av Puritans, eller deras arbetsetik jag tror på att arbeta smartare, inte svårare Men fortfarande Jag tror på att arbeta Det jag inte tror på är att få en rik snabb marknadsföringshype. Du behöver inte ha en daglig handelskänsla eller hängivenhet till varje realtid på en aktiekarta för att tjäna bra pengar med alternativ. realistisk alternativ handlare är villig att sätta i den nödvändiga tiden och ansträngningen att faktiskt lära sig att handla lönsamt Och, förlåt att behöva vara bärare av dåliga nyheter, men det kommer antagligen att ta mer än tjugo minuter i månaden. Fina tankar. Alternativhandelstjänster är som alla andra typer av tjänster Några ger värde och några don T De som ger realt värde håller fast och får ett trovärdigt rykte och lojalt följande. Och de som inte kommer slutligen gå iväg Tyvärr fortsätter de att komma tillbaka under differen t guises Tricket är att ta reda på vilket som är på förhand. Ovanstående är mitt försök att hjälpa dig som du gör om att göra egna bedömningar och jämförelser. Options Trading Services. When det gäller alternativ handel tjänster och alternativ prenumeration rekommendationer, jag m mycket försiktig och selektiv om vem och vad jag rekommenderar min trovärdighet och Great Option Trading Strategy-webbplatsens trovärdighet är mycket viktigt för mig. Jag har inte gjort någon hemlighet för min egen Leveraged Investing-filosofi och tillvägagångssätt att investera. Men jag inser att med hjälp av handelslager Alternativ som en del av en långsiktig investeringsstrategi kommer inte att vädja till varje investerare och näringsidkare. Jag har tidigare använt ett antal optionshandelstjänster och när det gäller att välja en alternativtjänst hade jag alltid samma tre viktiga frågor. Är personen eller personen som driver tjänsten legitim. Jag menar inte att en tjänst måste drivas av någon med en specifik typ av Wall Street-återuppta ed för att se ett annat iscenesatt foto av en annan stor man i en stor kostym. Men vad som är absolut nödvändigt är att veta att den tjänst jag anser är drivs av någon som jag kan lita på, jag har blivit scammed av tjänster i det förflutna och det är oroande. Allvarligt - en sådan handelsservice som jag kortfattat använde rekommenderade ett Embarq EQ-alternativ. Nästa dag öppnade aktien något lägre och fortsatte att gå lägre och lägre. Jag övervakade denna position noga, både köpoptionen och den underliggande aktien. Vid någon tidpunkt var samtalet ställning någonsin i svart Handel fortsatte att försämras och jag slutade med att ta cirka 30 förluster på samtalet och på options trading-tjänsten s resultatspårningssida Operatören var orolig för att inte bara hävda en förlust, men han fakturerade sig själv med en liten 7 vinst Nu är det vad jag kallar en bluff. Trust är avgörande. Det är den person eller personer som driver den kompetenta servicen. En tjänst kan vara legitim men ändå inte vara lönsam för sina medlemmar. Inte att vara galen, men vad god är etik Om jag inte kan tjäna pengar. Om jag betalar för en produkt eller tjänst vill jag veta att det kommer att vara värt kostnaden, både vad gäller pris och tid. Kan jag konsekvent göra vinst. Ska jag kunna göra mer m en med produkten eller tjänsten än att bara göra vad jag gör på egen hand. Om tjänsten gör mig till en bättre investerare eller näringsidkare Det är som det japanska ordspråket Jag vill inte att någon bara ska ge mig fisk, jag vill lära mig hur man fisk för mig själv Jag vill ha en tjänst som hjälper mig att växa och bli en bättre näringsidkare eller investerare. Och om jag någonsin slutar använda options trading service vill jag kunna titta tillbaka på min tid med tjänsten och säga, Hej, det var en mycket värdefull upplevelse Det var pengar bra använt. Rekommendationer och recensioner. Terry Allen. Morningstar - Betyg och Research. Trading Scams - Tjänster som ska undvikas. På SK Options Trading tillhandahåller vi en tjänst som tillgodoser många olika typer av investerare och handlare. OptionTrader-klienter får följande, förutom mycket mer. Trading-signaler för både in - och utgångspunkter. Korrekt riskhantering. Grundläggande marknadsanalys med jämna mellanrum. En hög standard för kundservice. Vårt team är alltid glatt att hjälpa till med Frågar, så om du h ave några frågor eller kommentarer om vad vi gör, vänligen kontakta oss. Om du vill prenumerera nu kan du göra det via någon av knapparna nedan. Anmäl dig för 6 månader - 499. Avsluta för 12 månader - 799.Copyright 2011, SK Options Trading Alla rättigheter förbehållna Friskrivningsklausul SK Options Trading ger ingen garanti eller garanti för noggrannheten eller fullständigheten av de angivna uppgifterna. Ingenting som ingår här är avsett eller ska anses vara investeringsrådgivning, underförstått eller annars. Detta brev representerar våra åsikter och replikerar affärer Som vi gör men inget annat än att Alltid rådgöra med din registrerade rådgivare för att hjälpa dig med dina investeringar. Vi tar inget ansvar för förlust som uppstår vid användning av uppgifterna i detta brev. Optioner innehåller en hög risknivå som kan leda till Förlust av del eller allt av investerat kapital och därför lämpar sig endast för erfarna och professionella investerare och handlare En bör vara bekant med riskerna med optioner som handlar en Nd vi rekommenderar att du konsulterar en finansiell rådgivare och eller tittar på sidan SEC Options om du känner att du inte förstår riskerna med alternativen.

Comments