Option Genesis Handel Review


Smarta lösningar för smartare Trading. Trading Software som ger dig den fördelen. Kör genom bruset med tydliga signaler och avancerade analysverktyg. Fyller ihop med enkelt orderingångsgränssnitt. Lägg in på dina affärer med fullständig handelshantering. Ta reda på grunden utan att vara en Research assistant. Earn medan du lär dig med 1 1 coaching och simulerade trading. Intuitive back-testing och Monte Carlo analysis. You är aldrig ensam med live kundservice. Hör vad branschpersonal har att säga om Trade Navigator. Om du vill följa dina marknader med en super aktieoptionsdiagramtjänst till ett riktigt rimligt pris, kolla in Trade Navigator. Vi har en enkel och effektiv lösning för dig Vi erbjuder dig metoden att tjäna pengar för handel med aktier och index utan Behovet att gräva för nålen i höstacken. Vi kommer att posta hämtningar varje vecka direkt till dig via e-post så att du kommer att hålla dig uppdaterad med senaste val och nyheter Vi ger dig exakt information om vad vi handlar, samtal eller sätter till vilket ungefärligt pris , när vi ska gå in i en position. Vi förutser marknadsaktionen före öppnandet av en position genom att identifiera den nuvarande trenden, momentum och handelsintervall. Vi tittar på marknadsbeteende ur makroperspektiv och hur det rör sig om förväntad marknadsrörelse varje dag så du som kan dra nytta av denna rörelse Vi upptäckte också en hög sannolikhet intradag mönster som gör det möjligt för dig att inte bara handla i rätt riktning utan också låta dig optimera din storlek på bästa sätt positioner beroende på hur starkt marknaden är trending. Option trading har ökat i popularitet de senaste åren som alternativ ger handelarna flera fördelar.1 Utnyttjande Högre avkastning och lägre kontantutlåning Aktiehandel är dyrt För att köpa 100 aktier av XYZ-aktier på 100 per aktie, du behöver 10 000 Även om det här inte verkar som en stor summa pengar för vissa människor, kan 10 000 vara en stor summa för nya handlare Om XYZ flyttade upp fem poäng skulle du göra 5 på dina pengar Med Alternativ kan du styra eller delta i förflyttning av ett lager för mycket mindre pengar och tjäna högre avkastning. Om du istället köpte aktier köpte du ett XYZ januari 100-samtal, vilket ger dig rätt att köpa 100 aktier av XYZ-aktier på 100 före eller med utgången av januari, skulle du ha gjort över 250 Nu är det hävstång.2 Flexibilitet mångsidighet Med aktier kan handlare antingen vara hausse eller baisse. Med alternativ kan handlare vara bullish, bearish eller neutrala O alternativ kan användas för sig själv eller i samband med aktieoptioner Alternativ kan också användas i kombination med andra alternativ för att skapa många olika riskbelöningsscenarier.3 Förutbestämda risker För köpoptioner är det mesta du någonsin kan förlora det belopp som betalas för alternativet You veta i förväg hur mycket du kan förlora. Tack för din tjänst, jag har faktiskt prenumererat OptionGenesis och hittade dina tjänster hjälpte mig mycket att välja rätt alternativ att handla. De flesta av dem är lönsamma. Jag kommer säkert att rekommendera dina tjänster till vänner och familj Tack - Mike Thompson, Kanada. När jag hittade din webbplats var jag skeptisk till dina tidigare resultat. Jag har aldrig sett ett sådant bra resultat. Jag ger bara ett försök i 2 månader. Jag följde exakt dina val och rekommendationer. Efter 2 månader fick jag mer Än 300 vinst Tack killar Håll det upp - Edmonton, Kanada. Jag förlorade mycket pengar i optionshandel Jag var okunnig tills jag hittade din webbplats Tack för att du gav oss ett sådant praktiskt tillvägagångssätt som jag inte behöver göra någon tråkig marknadsundersökning längre - Jason M Lee, Toronto, Canada. Först trodde jag att det här bara är en annan hemsida som bara ger tips och tips. Jag började papper handlas som jag var nybörjare i options trading Jag blev förvånad över hur mycket pengar jag kan vinna från dessa affärer - Anonym, Kanada. Jag har gjort vinst med AAPL 120 på 3 dagar - Patrick, San Jose. Jag är nybörjare alternativhandel Jag gjorde lite pappershandel för de senaste 3 månaderna. Jag gjorde mer förlust än vinst Efter att jag prenumererade på OG, jag gjort mer vinst med dina val Hoppas att du kan erbjuda mig automatisk handel för mig i framtiden - Schlemder, Australien. Jag var väl imponerad av resultaten och skulle vilja köpa den - Mathew Small. Sammantaget är mitt köpoptions konto upp nästan 10 - fold efter bara 6 månader, Tack för dina val Glad tacksägelse - Sandra. Tack för dig själv och mitt firma, liksom alla dina andra abonnenter, för att ge oss den nödvändiga kanten i denna extremt konkurrenskraftiga bransch - Samantha New Jersey. Trading Options för inkomst. Postat med alternativ för inkomst den 20 januari 2016 10 07. Jim Fink verkar vara en smart karl men men en mycket stor men han är intolerant moody och mycket selektiv i vem han väljer att svara på i hans stock talar många av hans rekommendationer slutar upp i potentiellt extremt potentiella kompromissituationer och ändå vägrar han att kommentera frågor av oro. Han är intolerant och verkar vara moody Så om du inte är villig att vara en av de sugande klienterna, håller du dig borta. Upplagt av Craig Blair den 25 september, 2014 1 34 am. Jag har faktiskt fått dessa alternativ för inkomstkurs förrän jag inte får någon strategi eller positionshantering hjälp eller rekommendationer som människor säger att de får. Nyligen har jag haft extrem framgång med detta system. Det kräver en hel del justeringar på Vissa positioner ibland men i genomsnitt 20-40 procent på 90 procent av mina positioner Jag håller faktiskt positioner små eftersom när du justerar är det viktigt att exponentiellt lägga till kontrakt brukar jag i genomsnitt hittills inte mindre än 3000 månader sedan Jag nådde 25k kontostorlek som jag började med mindre än 5K. Jag har nyligen inte gjort ETFS, men jag handlar om några alternativ, bara för att dessa positioner är lite tråkiga men jag kan föreställa mig att de flesta bara förlorade pengar om de började med större positioner som inte möjliggjorde justeringar på rätt sätt, som programmet lär dig och berättar att du måste göra att jag bokstavligen börjar med 1-2 kontrakt första inköp som läses i programmet och har behövt anpassa positionerna till nivåer på 15-20 K i en månad och jag gjorde 5-6 K en månad gör detta Även om mitt konto växte, fortsätter jag att handla på samma sätt, börja med 1-2 så jag kan göra justeringar. Jag tycker att de flesta misslyckades med att verkligen Förstå programmet, videoklippen och verkligen ta in den utbildning som tillhandahålls av handelsalternativ för inkomst, för jag tror inte att jag har haft en förlorande handel i månader, hade ett par som bara gjorde 100-200 dollar, men i allmänhet gör jag tusentals Månad. Visa videon igen killar jag papre handlas i 4 månader framgångsrikt också innan du någonsin satt på en enda position och bara arbetade den positionen den första månaden för vinst på 1100 på ett 4200-4400 konto Och en sista sak, gjorde du bara condors Det finns en anledning att du gör diagonaler kalendrar grekerna tränar Anywho , Jag älskar det här systemet, i genomsnitt mer än 20 procent per månad hittills på de månatliga investeringarna jag gör. Upplagt av Steve Meckling den 3 jan 2012 2 45 pm. Jag ville ta dig tid att följa upp min tidigare recension jag Har uppgraderat den övergripande bedömningen för den här tjänsten sedan min ursprungliga recension i slutet av september förra året. Detta beror på den mer konsekventa prestandan jag har upplevt under de föregående 3 månaderna. Bak i september svävde jag nära pausen jämn punkt efter en Hård handelsdag Jag hade börjat med tjänsten i slutet av våren 2011 Sedan dess har kontot jag använder för att handla denna tjänst ökat med 25 sedan jag började på våren. Det är 25 av det ursprungliga kontovärdet och inte baserat på bara den pengar jag riskerar att göra Det är ett ganska bra kvartal. Som jag sa i september hade jag bestämt mig för att sluta autotrading denna tjänst på grund av problem med en viss online-mäklare. Som en bonus för att hantera affärerna själv får jag 20 rabatt från Vanlig månadsavgift på 99 för att inte nämna det faktum att jag också sparar cirka 40 på provisionskostnader genom att placera mina egna affärer. Och som jag nämnde tidigare är kundservicen fortfarande exemplarisk och Mr Mendes analys av de kortfristiga marknadsvillkoren är ganska trovärdig Och insiktsfullt Om du är på marknaden för ett kortfristigt handelssystem bör du hitta det här överkomliga och lönsamma, men som med alla investeringsfordon, var försiktig och tålmodig. Don t begå dina livsbesparingar på någon investeringstjänst, oavsett rekord. Den här webbplatsen och Stock Gumshoe publikationer och författare erbjuder inte enskilda finansiella, investeringar, medicinska eller andra råd. Inget på denna webbplats ska någonsin anses vara personlig rådgivning, forskning eller en inbjudan till Köpa eller sälja värdepapper Vi gör också misstag och dåliga beslut ibland och våra resonemang eller data bör kontrolleras mot betrodda källor innan de informerar dina investeringsbeslut. Valet om hur du investerar dina pengar eller på annat sätt hanterar ditt liv eller din ekonomi är din, vi delar endast vår analys och yttrande och alla författare eller kommenterare är individuellt ansvariga för de ord och åsikter de delar här. Läs våra viktiga ansvarsfrister och policyer. Stock Gumshoe stöds av abonnenter och sponsorer och annonsörer. Stock Gumshoe s anställda författare kommer att avslöja innehav i alla aktier täckt vid tidpunkten för offentliggörandet och kommer inte att handla i några lager som skrivits om i minst tre dagar efter offentliggörandet. Se nedan för fullständig information, ansvarsfriskrivning och policyinformation. Koppla ihop med Travis.

Comments